Vart har blogglusten tagit vägen?

Just nu infinner den sig inte här hos mig iallafall... fullt upp med att kolla på OS och att ta vara på sommarlovet som snart är slut. Men när jag väl sätter mig med datan och skriver så är det ändå roligt, jag vill verkligen hålla i gång bloggen - men tiden räcker inte riktigt till. 

Igår var jag iallafall ute på två mysiga uteritter. Först red jag Athena tillsammans med Sandra, vi tog en lugn runda och det gick bra även om Athena tyckte att får och kossor var rätt läskiga. Tille skötte sig super, men när vi galopperade lyckades han trampa av sig en baksko så då var det bara att vända och gå hem. 

Idag är det OS som gäller till 100%, jag har lånat med mig morfars data och sitter i lägenheten och följer hoppningen. Två fina rundor av Jens och Henrik, Lisen föll tyvärr av. Senare ska jag iväg och även idag rida Athena. 


Kommentarer
Postat av: Lowa

Jasså, jag som precis fick SUPER blogglust.

2012-08-04 @ 22:27:51
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0