Min dag - 28 februari

Härligt att sluta vid 3 istället för halv 4. Härligt att kunna åka med pappa hem då och vara hemma kvart över tre - istället för att ha åkt buss och varit hemma strax efter 4.

Ikväll blir jag bara hemma. Får se om jag orkar plugga lite, annars spenderas kvällen framför matchbloggen. Imorgon har jag friluftsdag, jag ska angla (pimpla). Det blir nog roligt det, fika en massa och ha roligt med kompisar. Själva fiskningen är ju egentligen väldigt onödig! Imorgon kväll har jag även utvecklingssamtal, alltid lika roligt...
Random arkivbild.


Kommentarer
Postat av: sashafierce

heey snygging,besök gärna min blogg ! ;)

2012-02-28 @ 17:06:28
URL: http://sashafierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0