13. Min högsta dröm

Oj, vilken svår... har absolut inte en blekaste!
Det här med drömmar är något som är väldigt svårt, det man drömmer om nu vill man absolut inte ha om några år. Tänk, när man var liten ville många tjejer bli prinsessa - hur många vill fortfarande det?
Drömmar förändras och vad jag än skulle drömma om nu så tror jag att det förändras på några år.

Någonstans finns nog ändå drömmen om att bli något stort inom ridsporten. Elithoppryttare, visst skulle det vara jättehäftigt men jag är ändå inte säker. Jag vill aldrig att hästarna ska försvinna ur mitt liv, men jag tror just nu att jag inte vill arbeta med något som har med hästar att göra. Fritiden får istället gå till hästarna!
Men som sagt är det något som förändras och om några år kanske jag vill satsa på hästarna riktigt ordentligt. Just nu vill jag inte ägna mig åt att drömma om framtiden, tiden får helt enkel utvisa vad som händer. En sak är säker - jag vill att hästarna alltid ska vara en stor del av mitt liv.


Min högsta önskan är att mina närastående ska få vara friska och att vi ska få leva ett bra liv.
/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0