Artonde Januari Tvåtusentolv

Ordentligt trött - och det är två dagar kvar innan det äntligen blir helg...
Vet inte riktigt hur jag ska orka, väldigt tur att man har vänner som liver upp skoldagarna ordentligt! Skolan är verkligen hur seg som helst nu. Vi har inte hunnit starta igång ordentligt med någonting utan allt ligger i "startgroparna" vilket gör att det hela blir ännu jobbigare.
Har även någon inlämningsuppgift som ska vara klar på fredag så imorgon får jag helt enkelt ta tag i den.

När jag kom hem idag lagade jag och Douglas först mat, våfflor. Medans dom gräddades hjälpte jag även Dogge lite med hans matte och jag kan bara säga att jag vill gå i 1-2:an igen.
Hur enkelt var inte allt då? Inte konstigt att jag älskade matte när jag var liten!
Inte enbart matten var enklare när man var liten utan jag tycker att i princip allting var det...
Random bild men passade bra, vill vara liten igen.


Kommentarer
Postat av: Sandar Granlund

Ja om du kan så :) men har du mycket (verkar som de) kan vi ta det på fredag också :)

2012-01-18 @ 20:58:22
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: Sandar Granlund

haha okej ;) då tycker jag vi rider imorgon :)

2012-01-18 @ 21:31:14
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: Sandar Granlund

japp du kan åka men mig :), jag hämtar dig på skolan, slipper du gå ;)

2012-01-18 @ 21:40:47
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0