BRA START PÅ 2012

Super mysig start på 2012, ridtur på Myggan tillsammans med Hilma på Dessi.
Vi red runt Mora-sjön, en mysig runda som tar ungefär 1 och en halv timme. Myggan skötte sig super och ridturen var verkligen jätte härlig. Att galoppera var extra roligt så då bjöd hon på lite gulliga bockningar, absolut inga stora och inte för att försöka få av mig utan för att det var roligt.
Jag lyckades faktiskt också med bedriften att knappt frysa någonting, enbart om mina 2 lilltår. Hur kan man frysa enbart om dom när resten av foten är varm?
Bättre start på detta nya år var nog svår att få - och jag kom upp i tid.
Jag klev upp redan klockan 10 på nyårsdagen, faktiskt väldigt skönt att inte sova bort hela dagen!
Måste verkligen fota nya bilder på Myggan, men vädret är så tråkigt just nu..

/Victoria

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är så kul att du vill rida Myggan och Hilma tycker det är skitkul hon med :-)

2012-01-01 @ 19:34:06
Postat av: Victoria

Madde: Det gör jag mer än gärna och jag tycker också att det är jätte roligt! :)

2012-01-01 @ 20:52:29
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0