En "hästig" vecka


Detta kommer bli den "hästigaste" veckan på länge, faktikst ordentligt med ridning och hästar inplanerat. Verkligen super kul och skönt att ha lite att se fram emot under alla långa skoldagar.

Måndag - Ridlektion
Idag har jag alltså ridlektion. Om jag gissar rätt så har vi nog markarbete/hoppning och jag tror och hoppas att jag får rida Casper. Bättre start på veckan är svår att få!

Torsdag(?) - Rida med Sandra
Är inte helt hundra på dag eftersom Sandra skulle få ett nytt schema. Men någon gång under veckan, förmodligen på torsdag åker vi och rider Myggan och Aileen.

Söndag - Hoppträning
På söndag hade det blivit en plats ledig på hoppträningarna för Ulf Johansson i en ponnygrupp. Jag fick förfrågan om jag ville vara med på Myggan och det vill jag mer än gärna.
Ska bli spännande att själv träna för Uffe eftersom jag har sätt en massa träningar med honom. Så det ser jag fram emot, ett bra avslut på veckan!

Jag skulle tro att jag även åker ner på lördagen och kollar på Uffe-träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0