Idé för att komma ihåg idéer...

Vissa kvällar när jag sitter och ska skriva tidsinställda så kommer jag på tusentals, kvällen efter har jag ingen idé alls. Hur löser man detta, hur gör man för att komma ihåg alla bloggidéer man får?
Igår kom jag på ett lite sådär lagomt smart sätt. Ta fram ett papper, skriv ner dom idéer du har i huvudet just då och lägg sedan lappen under tangentbordet. (Funkar eoförsig inte om man har en laptop, då får man komma på något annat smart ställe....) Nästa kväll när du sitter där helt utan inspiration hittar du lappen, och vips så kommer du ihåg allting igen!
Detta funkade väldigt bra för mig, efter att jag igår kväll enbart la lappen under tangentbordet fick jag 6 punkter jättefort, magi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0