Iskall dag på Hagmyren

Hemma efter en iskall och blöt dag på Hagmyren.
Men även om det snöblandade regnet föll hela dagen måste jag ändå säga att det var mysigt - om man bortser från just det och att jag var väldigt trött, men så länge jag höll i gång funkade det bra.
På förmiddagen skulle dom små barnen rida. Dom fick rida runt lite på stallplanen på dom två russen Filur och Snålis. Jag ledde Filur och fyra av dom 8 barnen red ungefär 10-15 minuter var på honom. Han skötte sig super och det gjorde även barnen.

Efter lunchen var det dags för körning. Det är något som verkligen är helt nytt för mig men jag måste säga att det är väldigt kul. Jag åkte efter Blixten med två av barnen som fick turas om att köra.
Vi körde några varv på banan och hästarna skötte sig exemplariskt även här.
Så trots att dagen varit kall, blöt och jag har varit trött har det flytit på!
bilder från Gotland i somras


/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0