MIN DAG, 3 JANUARI 2012

Ändrade planer! Egentligen var det planerat att jag skulle vara på Hagmyren idag och hjälpt till på ett läger idag . Men eftersom mitt minne inte räcker till blev jag väldigt överaskad av ett sms från tandläkaren igår, tandläkar tid idag klockan 11.30. Där sprack mina planer alltså...
Åker dit på onsdag istället eftersom lägret sträcker sig över två dagar.
                            

Idag åker jag ändå in till Hudik efter att ha varit hos tandläkaren. Ska till Hudik Hästsport och köpa ridhjälm - har nu i princip helt bestämt mig för en Lamicell Master så nu är det bara hoppas att jag passar någorlunda i den. Eftersom jag nu köper en relativt billig ridhjälm, iallafall i jämförelser så kommer jag ha mycket pengar kvar så kollar säkerligen på lite annat smått och gott också. 
                    
/Victoria

Kommentarer
Postat av: michelle

Fin blogg =)



2012-01-03 @ 16:13:55
URL: http://michellenilzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0