Mysdag!

Sov till 12 och har sedan luggit framför tvn.
Helt underbart att ha sådana här dagar - helst efter att ha sovit liite för lite under många dagar av lovet. Kvällen kommer fortsätta på i princip samma spår, kollar nog på några One Tree Hill avsnitt även idag. Ska försöka fixa med bloggen också, men får se om jag orkar annars får den helt enkelt förbli som den är.


Ikväll är det också säsongsstart för Gladiatorerna på TV4.
Det är ett program som jag var helt tokig i när jag var liten. Missade inte ett enda program utan satt klistrad framför tvn varenda vecka. Hade även en massa "idolkort".
Vad jag minns lyckades jag till slut få ett kort på varenda en av gladiatorerna.
Min favorit var helt klart Amber - för hon såg ju lite ut som jag.... eller den enda likheten var väl att båda två var blond. Kommer också ihåg att jag började ha samma frisyr som henna, 2 stycken inbakade flätor.
Så självklart sitter jag bänkad framför tvn klockan 20.00 ikväll!

bild från google.
/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0