Skola, skola, skola....

Känns som om jag nyss kom hem - och klockan är redan halv 7?
Idag slutade skolan halv 4, men våran buss kommer väldigt sent på tisdagar så jag var inte hemma förens strax före halv 5. Med bil tar det 10 minuter en kvart... Dagen räddades av att två timmar försvann eftersom vi skulle kolla på en teater/dansuppvisning. Helt ärligt tyckte jag att den var skum, men bättre än lektioner!

Kvällen kommer bestå av en massa SO-plugg, jag har ekonomiprov imorgon. Måste verkligen plugga ordentligt nu - förr räckte det med ett VG, för att det fanns mycket tid att fixa ett MVG i slutbetyg. Nu är det sista terminen i 9:an, nu finns det ingen "nästa gång" att luta sig tillbaka mot. 
Jag får helt enkelt se hur mycket jag hinner med bloggen, för skolan går absolut före! 
Jag vill ha sommar!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Tack så mycket! Riktigt roligt att höra att du både tycker om bloggen och bilderna! :)



Lycka till med ekonomiprovet imorgon förresten, kommer säkert att gå kanon!

2012-01-31 @ 23:25:01
URL: http://mphotostory.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åååå vilken söt bild :D:D

2012-02-01 @ 19:44:16
URL: http://thewaytosuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0