Stallkompisar

Tidigare har jag skrivit om vilka mina favorithästböcker var som liten, tänkte nu berätta om mina favorithästfilmer.
Precis som med böckerna är det en hel serie, Stallkompisar. Även här blev jag helt fast och äger alla filmer. Största drömmen var att få ha det precis som dom hade det och rida precis som dom gjorde. Nu kan jag eoförsig undra hur jag tänkte.... Dom hade egna hästar, hoppade högt, galopperade på stora fält - dom var helt enkelt mina idoler.
Favorithästen var helt klart Carole´s Starlight (om jag minns rätt på namn), hur söt som helst!

En serie med 12 olika filmer som jag faktiskt tycker alla borde se.

bilder från google
Helt oroligt, på den tiden tyckte jag all deras utrustning var dösnygg, allt förändras....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0