Träning med Myggan

Nu på morgonen var jag alltså med på träning med Myggan.
Mycket jobb med bommar och småhinder - vilket var super bra eftersom det var första gången jag red Myggan "lite mer ordentligt", har ju innan "bara" ridit ut. Övningarna var väldigt bra och nyttiga och Myggan skötte sig super bra.
Jag är tyckte även att jag red helt okej. I början tyckte jag att det var lite svårt att följa med i sprången, väldigt stor skillnad om man jämför med Casper som jag har ridit nu i slutet. Myggan har så kort hals! Men efter ett tag blev även det bättre, självklart är det ovant i början.

Myggan är verkligen jätte rolig att rida, hon var även pigg och framåt och det hade jag faktiskt inte väntat mig. Jag hade ställt in mig på att hon skulle vara lite segare att rida. Men hon var verkligen super duktig!
Väldigt trist att jag endast har en bild på Myggan... det måste ändras.

/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0