Bilder - OS

Jag insåg att det var mycket mindre nervöst att kolla på finalen i fälttävlan om man såg det genom kameran. Så från Saras ritt har jag ett x-antal bilder. Från slutet av banan har jag en bild från varje galoppsprång tror jag... 
 

 Detta är hindret som skiljde ekipaget från guldet, när dom landar ligger bommen fortfarande kvar....
    
 När Sara sedan vänder sig om, då faller bommen retligt till marken.
 

Men så vadå? Ett OS-SILVER, det är fantastiskt, en otrolig prestation. Även om första tanken var "F*n" + en massa andra fula ord så är det helt makalöst bra när man tänker efter en gång till. 

 
Nu får alla hästmänniskor njuta av detta några dagar, sedan hoppas vi på fler ridsportmedaljer att gjädjas åt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0