Fredag

Godmorgon! Eller ja, jag har faktiskt redan varit vaken i en hel timme. Jag är riktigt stolt över mig själv. Igår klev jag ju också upp tidigt och då märkte jag hur mycket längre dagen faktiskt blev. Jag är beredd att göra mycket för att sommarlovet ska bli lite längre... 

Idag är det fredag, igen, snart är ännu en vecka slut. Detta har varit en otroligt slapp vecka, jag har inte gjort någonting speciellt alls egentligen. Varit med familjen och ridit Athena en gång, så har i princip denna vecka sett ut + att jag har varit barnvakt två kvällar. En sådan här vecka har faktiskt varit otroligt skön, jag tror den behövdes. 

Även idag ska jag bara ta det lugnt. Det är soligt även idag, men tyvärr blåser det rätt mycket vilket gör att det inte känns så lockande att lägga sig på soldäcket och sola - inte heller att bada känns som något man vill göra. Jag får helt enkelt ta dagen som den kommer. 

Datan vill absolut inte ladda upp några bilder, så ni får tyvärr klara er utan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0