Fullt upp under gårdagen

Igår var det full fart som gällde från det att jag klev upp tills jag gick och la mig. Det kändes därför så otroligt skönt att jag hade fixat iordning ordentligt med tidsinställda dagen innan, så att bloggen hölls igång. 

Vid halv 11 åkte jag ner till stallet för att kolla lite på lägret denna vecka. Hon som skulle ha haft teorin blev tvungen att åka av privata anledningar så jag och Gustav fick rycka in och jobba lite. Vi hjälpte till när dom tog hand om hästarna före och efter ridning och sedan hade vi också två teorilektioner. Jag visade hur man knoppade och Gustav visade lite andra "uppsättningar". Mr Bean stod inne och eftersom han hade precis lagom lång man för att knoppa var det honom jag tog. Han vilar just nu eftersom han är skadad, men nu fick han jobba lite ändå samtidigt som han blev ompysslad - han verkade njuta ordentligt. 

Efter det var det full fart hem som gällde. När jag hade fixat mig åkte jag till stämman och var med kompisar, en riktigt härlig fartfylld dag helt enkelt! 
Mysiga Bönan. 


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig bild :D

2012-07-15 @ 15:59:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0