Ny dag, ny vecka

Måndag, vecka 29. En ny vecka vilket betyder ett nytt ridläger, denna vecka är det ett allroundläger nere på stallet. Några dagar ska jag allt ta mig ner dit och jag hoppas verkligen på bra väder denna vecka. Förra veckan blev det inga bilder alls pågrund av äckelregnet. 

Tråkigt nog känns det som att jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen och huvudet, samt hosta - vilket kanske inte är så konstigt tack vare dom dyngblöta fötterna jag kom hem med både i fredags och i lördags... jag vill inte bli sjuk! Då försvinner ju ännu mer av detta sommarlov. 

Om 16 dagar har jag tillgång till min lägenhet. 
Om 37 dagar börjar jag gymnasiet. 
Jag kan inte säga annat än att detta sommarlov har flygit iväg i superfart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0