Skön dag

Ni anar inte hur skönt det har varit att bara ta det lugnt idag. Nu på kvällen började även molnen lätta och solen började ta sig igenom, på vissa ställen är det numera även blåhimmel - fortfarande, och klockan börjar närma sig 11. Kanske kommer min efterlängtade sommar till slut, just nu ser det lovande ut. 

Jag har verkligen inte gjort någonting idag. När vädret började bli bättre blev jag så glad att jag tog med mig kameran ut och knäppte uppemot 200 naturbilder. Några ser faktiskt väldigt fina ut på kameran, bjuder på dom imorgon. Nu ska jag fortsätta min otroligt slappa onsdag, sitta vid datan ett tag till och sedan kanske kolla på något avsnitt av Gossip Girl. Tar saker som kommer idag, underbart skönt - sådana dagar behövs! 
Bild från förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Louise

sv; tack! :)) vart kollar du på gossip girl avsnitten förresten? :)

2012-07-11 @ 23:39:35
URL: http://friisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0