Världens bästa Casper

Under förra veckan, alltså den vecka jag spenderade på stallet var Casper supermysig. På måndagen stod vi i hagen och myste ett tag, mycket kliande = svarta fingrar. Efter det kom han så fort jag gick till hagen, därför måsta ju jag självklart gå dit många gånger, fast jag egentligen inte behövde. Casper blev helt enkelt ännu bättre än han varit förut, han är bäst! 

Jag red honom också två gånger under veckan, vi tog även en promenad i slutet av veckan - för att hästarna skulle få röra på sig efter ett hoppass dagen innan, + att jag hade en ordentlig träningsverk. Han skötte sig perfekt hela tiden. Dom gånger det blev fel var det enbart mitt fel, efter att inte ha ridit ett pass på ridbanan blev det en rejäl omställning. Men Casper gjorde precis som han skulle, många gånger även då jag inte gjorde det. 

Hängläppen nr 1 



Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-08-01 @ 16:10:35
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: JuliaJ

hej.
jag undrar om du kommer komma och knäppa kort på ponny hopptävlingarna 18 augusti?
du knäpper jätte fina kort och det skulle vara kul att få några fina kort på mig och min ponnys första hopptävling tillsammans:)

2012-08-04 @ 10:23:17
URL: http://juliajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0