Hästar som ändrar färg

 Evita
 Sommaren 2011                                                  Sommaren 2012            



 Mystik
 Sommaren 2009                                                  Vintern 11/12

Detta är alltså två av DKRS ridskolehästar som har ändrat färg något enormt dom senaste åren.
Mystik är ju en avblekbar skimmel så det är ju inte så konstigt, men varför Evita byter färg så extremt vet jag inte. Mer och mer prickig blir hon iallafall! Mystik tycker jag är finare som han är nu faktiskt, men ljusare än såhär tycker jag inte att han ska bli. Evita vet jag faktiskt inte vad jag ska tycka om. Visst är det charmigt med alla prickar, men kanske är det lite för mycket? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0