Hemma

För någon timme kom jag hem ifrån Strömsholm med uppemot 1000 bilder i bagaget.
Jag måste för det första be om ursäkt för den apdåliga uppdateringen i helgen, det blev helt inte som jag tänkt med att kunna blogga från hotellet. Nu ska sätta mig och fixa med datan, ska redigera och eventuellt skicka bilder om jag hinner - inte dom ifrån Strömsholm, utan dom tidigare. Jag känner att jag vill bli av med dom innan jag börjar med dom nya.

Stort grattis till Hammarström-systrarna (Högbo ridklubb) som idag vann ponnyallsvenskan!

Kommentarer
Postat av: wilma

Skulle du inte kunna lägga in några inlägg då o då om DKRS ridskolehästar? vad dom heter och dom är att rida/sköta/tävla hur höga dom är m.m?

2012-06-10 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0