Min kamera

När jag fotograferar så använder jag allt som oftast en Nikon D3100 tillsammans med ett AF-S Nikkor 55-200mm. Jag har även ett "standardobjektiv", men det använder jag väldigt sällan.
Jag kan verkligen inte vara annat än nöjd med denna kamera, jag gillar den verkligen. Den är nog en perfekt nybörjarkamera, men också en bra utvecklingskamera. För i början så funkade det bra även om jag inte kunde så mycket, men man kan också utvecklas med den. Jag kan erkänna att jag fotograferar bättre nu än vad jag gjorde när jag fick kameran och jag är lika nöjd än!  

Jag tycker att den fungerar bra till att fotografera hästar, men den är väl egentligen ingen "dunderkamera". Fast jag klarar mig väldigt bra med den och jag tror att det ska mycket till innan jag skulle vilja byta upp mig till en annan.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Är hästen på headern din?

2012-06-13 @ 15:10:20
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0