Nya blogg.se

I princip alla har väl nu fått det nya blogg.se, så även jag. 
Dom första dagarna var jag otroligt skeptisk. Att bloggen har legat nere några dagar beror delvis på att jag blev arg så fort jag loggade in för att allt inte såg ut som det skulle... lättretad. Jag har helt enkelt inte orkat lära mig vart allting finns utan bara blivit irriterad. 

Dom senaste dagarna har jag istället satt mig och kollat igenom det lite och gillar det fakiskt mer och mer. Det är smidigt att allting finns på samma ställe när man loggar in jag verkligen älskar att man kan ladda upp flera bilder samtidigt - mycket välbehövligt för mig som driver en blogg som innehåller otroligt mycket bilder. Tyvärr så gör allt detta nya att min data blir otroligt seg, men det kanske är något som dom jobbar med? Hoppas det! 

Jag gillade det alltså inte alls i början, men nu några dagar senare börjar det falla mig i smaken. Ger jag det några dagar/veckor till så tror jag att jag kommer tycka om det riktigt mycket till slut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0