Dagen - 11 mars

Igår var jag alltså med en kompis från klassen, därför uppdateringen enbart bestod av tidsinställda inlägg. Vi kollade igenom några filmer och hade det allmänt soft. Imorse hade vi ställt klockan på 11 eftersom jag skulle åka och rida tillsammans med Sandra. Jag hade inte fått tag på Sandra under dagen men tänkte att det inte kunde bli före 12 iallafall....

..men jag hade lite fel. ;) Vaknade av någon anledning redan vid halv 11 och kollade då telefonen. Jag hade fått ett sms av Sandra och hon kunde rida senast klockan 11. Då blev det turbofart, drog på mig kläder och mormor som skulle skjutsa oss fick fixa mackor som vi kunde äta i bilen. Vid kvart i satt vi i bilen och var på väg, snabba ryck!
Det var alltså Myggan som jag skulle rida och vi red ut en liten sväng. Inte någon lång runda men vi var ändå ute ett tag, han med att rida ordentligt i alla gångarter och Myggan skötte sig som vanligt super. Hon är verkligen en väldigt härlig ponny, cool i dom flesta lägen!

Efter att vi hade ridit fick jag skjuts med Sandra ner till stallet och kollade på Uffe-träning, 2 stycken grupper. Det gick bra för alla tyckte jag. Gustav var där med sina hundar så jag fick en liten chihuahua i knät, mysigt värre!
Gustav's ena hund, Tindra för några månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0