Dagen är snart avklarad...

...och imorgon är det fredag, härligt!
Denna vecka har gått otroligt fort och det ska bli riktigt skönt med helg. Jag kommer inte få någon "sova-länge-på-morgonen" helg eftersom jag ska följa med när Hilma ska tävla i Söderhamn på lördag. Men det ska bli hur roligt som helst att åka på årets första tävling, självklart är kameran med och några bilder ska jag nog kunna få till.

Torsdag är den lugnaste dagen på hela veckan så inte ens skolan har varit alltför betungande idag, humöret är på topp tack vare härliga människor. Våran mentorstid sista timmen idag bestod av skratt. 9B är iallafall klassen med den grymmaste humorn, hjälp så roliga vissa personer va. ;)

Nu när jag har varit hemma så har jag inte gjort så mycket. Fixat lite bilder som kommer upp imorgon och sedan har jag varit ute och gått med mamma och Anja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0