Helg, redan?

Denna vecka har flugit fram och imorgon är det redan fredag - vart tog veckan vägen?
För min del känns det som att jag har spenderat skolveckan i biosalongen, förutom idag då vi fick titta i bildsalen eftersom inte alla klasser får plats på bion. En film om dagen och sedan efterarbete där vi mestadels har pratat om filmerna. Även imorgon ska vi kolla på film, vi ska även dansa "afrodans". Lycka till, lycka till.....

I helgen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på. Mamma och pappa åker till Åre så jag är ensam hemma. Jag ska nog iallafall se till att fota någonting, vad har jag än så länge inte listat ut. Det är tävling i Bollnäs i helgen och jag hade mer än gärna varit där med kameran, men som det ser ut nu så blir det inte så. Jag ska iallafall åka till Söderhamn nästa helg, längtar! Årets första tävling, kameran och jag är laddade.


Kommentarer
Postat av: Sandra

du ska väl gå på föreläsningen nu på lördag? :)

2012-03-15 @ 22:32:13
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0