Musik

Musik är för mig ett måste. Jag lyssnar på musik när jag åker buss, när jag pluggar, när jag sitter vid datan/bloggar - i princip jämt. Jag kopplar av betydligt bättre när jag lyssnar på musik och kan stänga ute det som händer runt om, vilket är väldigt bra till exempel på skolan där det inte alltid är så tyst... ;)

Min musiksmak är väldigt blandad. Jag lyssnar på det mesta och "favoritlåten" varieras dag till dag. Spotify är obetalbart, men lyssnar även på youtube till exempel.
Även om jag verkligen älskar att lyssna på musik så är jag totalt tondöv, jag kan verkligen inte sjunga - inte spela något instrument heller för den delen. Jag spelade blockflöjt när jag var mindre men gav upp rätt fort... Musiklektionerna på skolan är alltså rena rama mardrömmen. Men jag kämpar på och är där varje lektion och är väldigt stolt över mitt VG, helt otroligt egentligen, det får jag nog tacka skrivuppgifterna för.
Musik i mitt hjärta♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Musik är underbart :)

2012-03-10 @ 09:56:47
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Natasha-Dressyrhörnan

Sv. Tack snälla :)

2012-03-10 @ 10:02:53
URL: http://dressyrhornan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0