Övriga "idrottskarriärer"

Fotboll

Jag är längst ner till höger.

Längdskidor

Slalom
(Har åkt en gång, slutade med att jag råkade åka in i en gubbe som blev väldigt arg...)

Simmning (Eller ja, semester... men bilden var mysig!)

Bland dessa sporter är det nog bara fotboll som jag tyckte var riktigt roligt, det gör jag fortfarande men hann inte med både hästar och ridning - då blev valet enkelt. Ett tag höll jag även på med friidrott, men det var verkligen inte min grej.

En gång hade vi någon tävling på klubben där man fick största pokalen om man var med i alla grenar. Självklart var jag det! Det jobbiga var att när vi skulle springa 800(?)meter hann våran tränare börja plocka ihop innan jag ens hade hunnit med halva loppet - japp, så långt efter var jag. Mamma fick då skynda sig att springa fram och tala om att jag faktiskt inte hade gått i mål ännu, pinsamt värre! Tur att jag var liten.
Men den största pokalen fick jag och hjälp så stolt jag var.

Men det är helt enkelt så, hästar och ridning är roligast - och kommer nog alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0