Snöstorm VS Strålande sol

När jag vaknade imorse var det i princip snöstorm ute, eller ja, en massa snö som yrde iallafall..
Jag som fixade ett tidsinställt om att alla snö var på väg att smälta igår... så kan det gå.
Nu har iallafall den snö som kom imorse återigen försvunnit vilket är väldigt skönt. Jag känner absolut inte för att få tillbaka alla snö igen, nu vill jag ha sommar! Just nu ser det lovande ut, strålande sol och klarblå himmel. Tyvärr blåser det hur mycket som helst, men försvinner inte snön fortare då?

Skolan idag var helt okej, förmiddagen är ordentligt seg med både NO och SO. Eftermiddagen däremot gick fortare. Imorgon åker jag in till Hudik för att göra någon PISA-undersökning tillsammans med några andra "speciellt utvalda". Denna undersökning görs i princip över hela världen om jag har fattat rätt. Detta gör att jag antagligen enbart kommer ha en lektion, om ens det. UNDERBART!
Så här ser det ut utanför fönstet just nu.


Kommentarer
Postat av: Ida Bååth

Skulle vi byta bildlänk? :) För min är fixad nu den ;)

2012-03-19 @ 16:44:57
URL: http://ommittlivsomryttare.blogg.se/
Postat av: hanna

bara för att jag är lika cool som dig fick jag också åka och göra PISA-undersökningen, när jag gick i nian! Vi fick glass efteråt också! :D haha

2012-03-20 @ 09:39:34
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0