Sommartid

Inatt var natten då det "blir" sommartid, man ska alltså ställa fram klockan en timme.
Jag måste faktiskt säga att jag inte har märkt av den timmen något speciellt. Jag vaknade av mamma och Dogge som skulle iväg och angla imorse så jag har varit vaken länge, så dagan känns inte så lång. Jag tror inte att jag kommer ha några problem med att somna inatt heller eftersom jag inte sovit så mycket under helgen, inte mer än vad jag gör i vanliga fall.

Jag har iallafall förstått att man ska ställa fram klockan en timme eftersom man ställer fram utemöblerna/grillen/vaddetnuär nu när det går emot sommar, vet inte hur många gånger jag hörde det på tvn imorse..
RANDOM ARKIVBILD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0