Sportlovet

Sportlovet kunde inte komma mer lägligt, just nu är jag hur trött som helst och skulle kunna spy på allt som har med skolan att göra. En veckas break är mer än välbehövligt!

Jag har faktiskt ingenting speciellt inplanerat under lovet. Kommer nog bara ta det lugnt och många av dagarna spenderas nog på stallet. Förhoppningsvis håller det fina vädret i sig så att jag kan fota lite under veckan. Det tråkiga med att det är varmt - snön smälter är att bilderna kommer bli väldigt gråa och tråkiga... Men så länge det är fint väder är jag nöjd. Jag ska till Sundsvall och handla någon dag också, antagligen nästa lördag.
Tror någon kväll kommer att spenderas med några kompisar från skolan också, skoj! :)
Förhoppningsvis är det slut på denna snö för iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0