Tisdag 20 mars

Efter denna dag har jag iallafall insett en sak, att åka buss är så sjukt skönt. Hade gärna gjort det hela dagen om jag bara fick möjligthet till det... tyvärr fick jag inte det.
Men ungefär 2 timmar har jag spenderat i bussen idag, halft sovandes med musik i öronen. Vi var alltså in till Hudik för att göra PISA-undersökningen. Det gick väl helt okej, så svåra frågor var det inte, och väldigt mycket bättre än en skoldag.

Den enda lektion jag hann vara med på var den sista. Då var det elevens val och jag skulle bara sitta och läsa. (Man kan ju fråga sig varför JAG har valt det...?) Men en väldigt slapp dag, och detta skulle föreställa den längsta och jobbigaste dagen på hela veckan. Då blir nog iallafall resten av veckan vääääldigt lugn. Eller?

Imorgon har jag ett stort prov i NO, som jag verkligen borde börja läsa på till nu. Så jag kommer spendera kvällen med näsan i boken, eller ja, några One tree Hill avsnitt ska jag också hinna se. 
   


Kommentarer
Postat av: hanna

självklart är det så! Ingen vill väl känna sig osmart genom att inte få vara med i någon sådan cool undersökning, så jag tror också att de har hittat på det dära med slumpen....

2012-03-20 @ 18:45:43
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0