Fullt upp!

Har varit i Sättjära och fotat terrängläger hela helgen, kollade tyvärr inte på det sista passet idag eftersom jag skulle åka hem och plugga. Fast så mycket plugg har det ändå inte blivit...

Det har iallafall flytit på för alla i helgen, jag tycker att det har sett väldigt bra ut iallafall. Det är även SÅ sjukt roligt att fota i terrängen, helt underbart! Jag har nu över 1000 bilder att redigera och fixa, många av dom ska även skickas. Tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna fixa alla denna vecka ens en gång, ska verkligen försöka! Men det är verkligen fullt upp, allt skriftligt i skolan ska lämnas in senast på fredag för att lärarna ska hinna läsa igenom innan betygsättningen - efter det väntar iallafall några lugna veckor.

Men efter dessa dagar då jag inte har bloggat ordentligt har jag insett hur fast jag är. Vad jag än gör så tänker jag "Det här kanske jag kan skriva om på bloggen?", jag saknar verkligen det. Även om det är mycket att göra denna vecka så ska jag verkligen försöka att uppdatera bloggen någorlunda.

Jag har även kvar bilder sen den senaste Uffe-träningen på klubben som jag inte har hunnit skicka, jag ber tusen gånger om ursäkt - dom kommer så snart jag bara hinner!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha det där känner jag igen...

Jag klarar typ inte av att strunta i bloggen, jag saknar att blogga typ på en gång ;)



Ska du fota i helgen oxå eller? Då blir det ju ännu mer bilder att Skicka/redigera...



;)

2012-05-27 @ 23:16:53
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0