Ridlektion 26 november

Idag var Casper otroligt rolig att rida. Pigg, glad och framåt och han tog verkligen tag i dom små hinder vi hoppade. Jag blir bara mer och mer kär i den där hästen för varje gång jag rider honom, han är helt enkelt världens bästa. 

Tyvärr så börjar jag ångra lite att jag red idag. För tillfället sitter jag med onepiece, filt och täcke och fryser framför datorn. Jag är inte helt frisk, min hals har också börjat sagt ifrån ordentligt. Som det ser ut nu så blir det ingen skola imorgon. Men en sak är säkert, det var ändå värt att rida eftersom det gick så pass bra. Ridningen var ju faktiskt anledningen till att jag åkte till skolan imorse...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag var och tävlade på LAG SM i somras, och undrar om du kanske har bilder på mig? Maila gärna

2012-11-26 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0