Tävlingar att fota på nästa år

Eftersom jag är så grymt fotosugen så satte jag mig ner och kollade lite på vilka tävlingar som jag ska/vill fota på nästar år. Vissa är ett måste och andra vill jag åka, men vi får se hur det blir. 

Bollnäs ridsällskap 10 mars - Lokal hopptävling, Första lagomgången Div. 2 ponny
Söderhamns hästportklubb 23 mars - Lokal hopptävling, Omg 2 Div 2 ponny
Tunalids Ridklubb 21 april - Lokal hopptävling ponny
Bollnäs ridsällskap 26-28 april - Lokal/Regional/Nationell hopptävling ponny/häst
Hudiksvalls rid- och ponnyklubb 5 maj - Lokal hopptävling ponny
Ljusdals ridklubb 26 maj - Lokal hopptävling ponny

Oj, jag tror jag får ge mig nu - jag kan fortsätta i en evighet annars. En ordentligare planering kommer igen när det närmar sig. Dessa tävlingar som finns över på vill jag verkligen åka och dom flesta är faktiskt i närheten, det kanske blir att jag får plocka bort någon. 

Jag har två lite större tävlingar inplanerade också och det är Strösholmtävlingarna i början av sommaren och sedan utomhus SM för ponny senare på sommaren. Jag har verkligen en massa och se fram emot och jag längtar något otroligt redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0