Torsdag 29 november

Det känns alltid lika skönt att få ett prov framför sig, kolla igenom frågorna och känna att man kommer kunna svara på alla - om än lite osäkert på någon. Annars vara dagen på skolan väldigt lugn och jag har både hunnit äta och städa lite sedan jag kom hem. 

Ikväll ska jag skicka iväg dom sista bilderna och städa lite till. Jag har inget plugg ikväll vilket är skönt. I helgen kommer jag däremot ha fullt upp, jag är hästvakt x2. Jag ska rida och fixa med Jojo nere på stallet och sedan ska jag och Gustav fixa allt hos hästarna som vi har ridit några gånger. Jag hade gärna åkt till Stockholm och Globeni helgen, men stannar man hemma så får man fullt upp iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0