Duktig häst!

Idag blev det ett dressyrpass på banan, med både fram- och avskrittning utomhus. Jojo var verkligen jättefin idag och började jobba ordentligt nästan på en gång, en väldig skillnad från igår då det tog nästan hela passet. Jag jobbade honom på böjda spår i både skritten och traven, men när vi sedan skulle galoppera så tror jag han var lite trött så då blev det ingenting krävande. Jag stod upp och bara lätt honom galoppera, men han skulle ändå lyssna fram och tillbaka och det gjorde han bra. Ikväll satt jag verkligen på en fin häst! 

Gustav var med så jag satte kameran i händerna på honom, det blev inte så många, men några ska nog gå lägga upp här på bloggen. Dom kommer antingen senare ikväll eller som ett tidsinställt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0