Duktig Victoria

Jag har nu ägnat en timme av min söndagskväll åt att diska. 1 timme är för mig ett stort rekord, annars brukar det ta närmare 2... det vore väldigt snällt om någon påminna mig att diska varannan dag istället för att låta högen växa tills jag helt enkelt måste diska för att jag inte har något att dricka/äta ur. 

Om en halvtimme ska jag kolla på solsidan och sedan duscha. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag borde kanske börja plugga till ett historiaprov jag har på onsdag, men eftersom denna vecka består av håltimmar kommer jag ha gott om tid till att plugga på skolan också. En sak är säker och det är att jag ska skriva tidsinställda som kommer upp imorgon, nu är bloggen på gång på riktigt igen.

Vad vill ni läsa om? Kom mer än gärna med tips/rubriker, det blir så mycket lättare för mig då. Några speciella bilder ni vill se, från något speciellt tillfälle eller på någon speciell häst? Något speciellt ni vill att jag skriver ett inlägg om? Lämna en kommentar då vet jag! 


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Åh tack så mycket! Bilderna kommer upp sen:)

2012-10-21 @ 20:18:31
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Jossan

Du får gärna fortsätta med dom där inläggen om ridskole hästarna för dom är intressanta att läsa ;)

Svar: Men dom har jag ju redan skrivit, så dom kommer upp med jämna mellanrum... jag vill ha mer tips ju ;)
Victoria Mickelsson

2012-10-21 @ 22:25:46
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se
Postat av: Jossan

Sv: jaha ;)
Men du kan göra en video blogg ;)

Svar: Haha, näe jag tror inte det... vet ju ändå inte vad jag ska säga ;)
Victoria Mickelsson

2012-10-21 @ 23:07:31
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0