Godmorgon!

Idag väntar ännu en otroligt skön dag i skolan. När vi väl har klarat av måndagen och tisdagen så är veckan otroligt lugn och skön. Idag börjar jag klockan 09.50 och slutar 14.40, jag har bara 3 lektioner och kommer vara hemma runt halv 4. Då ska jag skynda mig hem och byta om och sedan är det raka vägen ner till stallet som gäller. Jag ska rida Jojo även idag och vad vi ska hitta på har jag ännu inte bestämt. Antingen rider vi ut eller så blir det ett dressyrpass på banan, vi får helt enkelt se. 

Mamma stannar till hos mig när hon åker hem från jobbet, mitt hår behöver färgas och det är helst nyss. Just nu ser jag ut som en gammal tant som försöker dölja sitt gråa hår, min utväxt är enorm! 

Det kommer upp tidsinställda under dagen så bloggen hålls igång, uppdaterar "live" ikväll när jag ridit Jojo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0