Hej mitt vinterland

Nu ska jag ta på mig alla vinterkläder jag har här i lägenheten och traska ner till stallet. Det känns väldigt ovant att rida när jag inte har varit på skolan eftersom vi i vanliga fall har uppehåll från ridningen under lovet. Men eftersom vi har missat en lektion under denna termin rider vi även idag. 

Det snöar fortfarande så jag ska pälsa på mig med hur mycket kläder som helst. Det kan ju även bli spännande att skritta fram utomhus.... vi kommer se ut som snögubbar när vi kommer in i ridhuset.

Kommentarer
Postat av: tavlingsryttarinnor

Hej! Om du gillar hästar så får du gärna kika in på vår blogg=) Kram

2012-10-29 @ 20:37:50
URL: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0