Träningsvärk

Idag har jag inte kunnat skratta, gå i trappor eller resa mig upp när jag suttit utan att ha fått ont i magen. Vad beror det på? Jag har helt enkelt träningsvärk efter igår. Jag fick verligen kämpa för att få ihop Casper i dom små volterna så jag antar att träningsvärk i magen är ett gott tecken?
 
Jag har också hört att det som hjälper mot träningsvärk är träning, så imorgon är det riding som gäller igen. Imorgon ska jag rida Jojo, en ponny som står nere på ridskolan och ägs av Linn. Jag har ridit honom en gång tidigare då jag red ut tillsammans med Linn och han verkar verkligen jättetrevlig så det ska bli spännande att testa honom igen. Jag tror även att jag kommer lyckas få med mamma som fotograf. 

Kommentarer
Postat av: Annette

Tack Vickan för att du vill hjälpa oss dessa dagar :)

Svar: Tack för att jag får hjälpa till, jag tycker bara att det är super roligt! :)
Victoria Mickelsson

2012-10-09 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0