Fy sjutton!

06.50 - Går hemifrån 
17.05 - Öppnar dörren och kommer hem igen

Ingen vet hur jag ska stå ut med dessa tisdagar, speciellt när det kommer vara mörkt när jag åker och när jag kommer hem. Fast, med just detta schema ska jag endast stå ut i 4 veckor till sedan börjar en ny period och våran grafiska kommunikation. Det betyder att jag har sovmorgon varje dag, underbart! Däremot kommer vi inte slippa våran sista timme, spanska, och därför behöva gå till 16.00 varje tisdag läsåret ut. Men, jämför man med högstadiet så har jag nästan ett bättre schema nu, så jag borde inte klaga. 

Det är svårt att hinna med bloggen när jag inte är hemma. Idag åkte jag också direkt till mormor och morfar för att fira morfar som fyller år imorgon. Fast enligt mig så har uppdateringen ändå hållt en bra nivå under dagen. Jag ska verkligen fortsätta göra minst 2-3 tidsinställda kvällen innan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0