Det här med att komma upp i tid....



Jag bestämmer mig alltid kvällen innan, imorgon ska jag verkligen kliva upp tid. 
På mina alarm står: "Upp med dig NU", "Platta håret, tänk på hur det såg ut igår", "Sista chansen". Tror ni att jag kommer upp i tid ändå? Inte direkt... jag har 5 alarm ställda, just för att jag inte ska hinna somna om i mellan och behöva sätta mig upp många gånger eftersom telefonen ligger nedanför sängen vid fotändan.

Det hjälper tyvärr inte, så om någon har något bra tips på hur man ska komma upp i tid, så varsågod! 

Kommentarer
Postat av: Mor & Far

TIPS! Inbilla dig och låtsas att du ska på någon hästtävling, då blir det inga problem ;) Kram

2013-04-30 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0