Godmorgon

En lång och tråkig dag väntar i skolan, med alla dom tråkiga ämnen som finns i princip. Direkt efter skolan är det pass som ska fixas, om cirka en månad åker jag utomlands! Sedan åker vi tillbaka till skolan för att ha utvecklignssamtal. Det kan enligt mitt tycke vara det mest onödiga som finns. Jag tror aldrig det riktigt har gjort mig klokare än vad jag var innan. 

På kvällen är det iallafall ridlektion och det räddar verkligen hela dagen. Jag har ingen aning om vad vi ska göra så det blir en överaskning. Jag missade ju även förra lektionen så det är nu två veckor sedan jag red lektion. Tidsinställda dyker upp under dagen så uppdaterar jag "live" när jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0