Hemma

Efter att ha vaknat med en kliande hals och ett värkande huvud så blev jag hemma idag. Brukar i vanliga fall undvika in i det sista att vara sjuk på måndag, eftersom jag har ridlektion, men idag orkade jag verkligen inte. Frågan är om jag hade kunnat rida även om jag gått på skolan, hostan och den täppta näsan hade nog gjort det lite krångligt. 

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli så frisk som möjligt till imorgon då vi har nationella i svenska. Det är ingenting jag vill missa och behöva sitta och göra en annan dag. Därför ska jag käka halstabletter och alvedon hela dagen. Jag ska också plugga lite och självklart skicka bilder. Jag har ju ett antal... igår räknade jag att det var 100 stycken jag hade kvar att skicka till. Det har både kommit in fler, men eftersom jag också skickade till en massa folk igår så ligger det nog kvar på den siffran.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Pedersen

Hej tog du kort i Bollnäs? Isåfall tog du på avd:B i lc lb första dan och lb andra dagen, hade en brun C ponny i avd:B! Om du har bilder kan u väl skicka på min mail!
Kram Jennifer

Svar: Fotade tyvärr bara LA och framåt på lördagen... :)
Victoria Mickelsson

2013-04-26 @ 06:33:44
URL: http://jeffepedersens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0