Jag ♥ Påsklov

Ett mer hästigare lov än detta är nog svårt att få, helt underbart! Idag började dagen med att jag åkte till Hilma och red ut på Frallan tillsammans med henne och Morton. Varenda gång jag är där blir jag så otroligt imponerad av Frallan, så cool och enbart 4 år. Morton är en söt ponny med sina egna idéer och kan ibland få för sig att tvärvända och byta riktning, söta Frallan stannar då och väntar på att Morton ska komma på rätt spår igen. 

Efter det åkte jag direkt ner till ridskolan och gjorde iordning Jojo. Hade hela familjen med mig så det fanns både fotograf och banpersonal + att det fanns lite hinder på banan så vi skuttade lite idag. Det kändes väldigt bra och jag tror även att Jojo tyckte det var skoj, han var riktigt pigg och framåt. Efter det var det klubbtävling och jag stannade kvar och fotade allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0