Uffe-träning lördag

Idag var kändes Jojo väldigt fin och framför allt, pigg och framåt. Allting flöt på bra och när det blev något litet problem fick jag lite tips av Uffe och när vi sedan gjorde om det fungerade det bra. Nöjd över både Jojo och faktiskt också över min egen ridning större delar av passet. Ibland rider jag för mycket med sitsen och då försvinner trycket, men när jag är lättare i sitsen och driver blir det riktigt bra. 

Ser verkligen fram emot morgondagen och ett stort tack till Linn för att jag får låna din fina ponny! :) 

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv Vickan att du vill rida honom och jag tycker det gick igår för er :)

2013-04-07 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0