Godmorgon!

Idag väntar veckans mardrömsdag. Vi börjar 08.05 och slutar inte förens 16.00.

Har jag en riktigt tur så kanske vi slutar vid 15.00 istället. Våran spanskalärare har dom två senaste lektionerna varit hemma med sjukt barn så jag håller alla tummar för att barnen fortfarande är sjuk. Jag undrar verkligen vad schemaläggarna tänker när dom lägger dessa dagar... tilläggas bör att vi har ett nästan två timmars långt hål mitt i dagen, så istället för det tycker jag att vi hade kunnat få sluta lite tidigare, men icke. 

Vad som händer efter skolan är ännu oklart, beror på hur pigg jag känner mig efter att ha klivit upp nästan mitt i natten. Jag har en känsla av att jag kan vara rätt slut. 

Tidsinställda kommer upp under dagen, bland annat ett långt åsiktsinlägg!

Kommentarer
Postat av: Kära mor

Hallå där...inte önskar du väl att små barn ska vara sjuka så länge? Skärpning ;) ...å för att åka bussen kl. 7.05 behöver man inte kliva upp mitt i natten för... ;) Kramar

2013-01-29 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0