Hur var mitt 2012? Februari

Fotade några härliga vinterbilder då snön äntligen kom på riktigt.


Hade dom två första nationella proven i svenska, läs-/hörförståelse och uppsatsskrivande. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var betydligt enklare än vad jag hade väntat mig, jag var nöjd med både och det resulterade i två MVG. 

Slog "höjdhoppningsrekord" med världens bästa Casper på en ridlektion som nog än idag nog är den bästa någonsin. Jag var nöjd med min ridning och Casper var grym, 110 cm tog vi oss över.


Red även Myggan under denna månad, ungefär en gång i veckan tillsammans med Hilma och Sandra.


Hos Madde och Hilma fick jag också testa att rida en annan häst, Aileen, verkligen jättetrevlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0