Hur var mitt 2012? Januari

Året började jag med att åka till Bollnäs och kolla på en hoppträning för Lotta Björe.Det är alltid lärorikt att kolla på träningar även om man själv inte är med, hon verkade absolut vara bra att träna för och självklart är det ännu lite roligare när tränaren i fråga är känd. 


För mina julklapps- och födelsedagspengar köpte jag en ny ridhjälm som jag trivs bra i och den hänger med än idag. Den har inte varit med om några större smällar än så länge *peppar, peppar* och hänger nog med ett tag till. 


Åkte till Hagmyren och hjälpte till på ett "miniläger" eftersom jag hade min praktik där under hösten 2011. Insåg att köra faktiskt var ganska roligt och att det tog otroligt länge att komma ett varv runt banan när man körde shettis...


Började terminen med att rida Casper på lektionerna och på hur jag skriver i inläggen märks det att jag började tycka om honom mer och mer - ingenting jag ångrar idag! 

Bestämde mig för vad jag skulle söka till för gymnasium och för vilken skola - det är inte heller någonting jag ångrar idag utan jag trivs väldigt bra både på Broman och med att gå samhälle. 

"RGB" tog hem jerringpriset, en sån sak kan inte utelämnas från listan. 
Det blev stort uppror i media och det har nog aldrig varit så roligt att vara hästmänniska. "Vem fan är Rolf-Göran Bengtsson" kommer väl alla ihåg? 


På hästfronten red jag annars Hilmas fina Myggan rätt så mycket, ridning på täckten och också någon hoppträning hann vi med under januari.
Trackback
RSS 2.0